sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Kuvia lisätty..

... kahteen edelliseen päivitykseen. Valitettavasti, Iina, kuvat spätslistä vielä uupuvat :D. Kaikki on syöty enkä kehtaa kaupassa kanniskella kameraa. Luulevat vielä turistiksi!

Tässä nätti kuva aurinkoisesta Churista kuitenkin :). Bis Bald!

1 kommentti:

  1. Jee, ihanaa Unna. :)
    Kohta lähdet reissuun, vai? Koska kotiudut? Onnittelut lukukaudesta selviämisestä, täällä on vielä vähän edessä..

    VastaaPoista