... kahteen edelliseen päivitykseen. Valitettavasti, Iina, kuvat spätslistä vielä uupuvat :D. Kaikki on syöty enkä kehtaa kaupassa kanniskella kameraa. Luulevat vielä turistiksi!
Tässä nätti kuva aurinkoisesta Churista kuitenkin :). Bis Bald!
Viime kesänä matkailtiin Euroopassa, nyt ollaan viettämässä vaihto-opiskelija -elämää Sveitsissä, Churin pikkukaupungissa Graubündenin kanttoonissa. Aikaväli helmikuu-heinäkuu 2010.
Jee, ihanaa Unna. :)
VastaaPoistaKohta lähdet reissuun, vai? Koska kotiudut? Onnittelut lukukaudesta selviämisestä, täällä on vielä vähän edessä..