Hei taas!
Viikko on suhahtanut ohi nopeasti. On ollut aivan ihana ilma ja keskiviikkona pistin jopa hameen kouluun. Hameen! Tällä viikolla oli ensimmäistä kertaa tiistai-aamu ja keskiviikko kokonaan vapaat koulutunneista, mutta keskiviikkona olin kuitenkin koulussa kun oli 3 eri ryhmätyöpalaveria. Että siinä meni sitten se vapaapäivä.
Tiistaina oli mukava yllätys odottamassa kun pääsin kämpille. Äiti <3 oli lähettänyt mulle salmiakkilastin!! Että olin riemastunut ja oi oi, kyllä maistui hyvältä.. Todellisia herkkuja. Kiitos, äiti niin paljon :) Luv u!
Urheileminen jatkuu. Tiistaisin käyn Kickboxingissa ja tällä viikolla jäätiin myös sen jälkeiseen Steppiin. Keskiviikkona on BodyShape, jossa se mielipuolinen ohjaajaa kiljuu sielä edessä "UUZIII UUZIII!" tai jotain sellaista :D. Oikein liikunnallista kuitenkin. Olen saanut sieltä jumppakaverin nimeltä Sementa, kiva kun on joku jonka kanssa jutella siellä aina. Kickboxingin ohjaaja antaa neuvot myös enkuksi mutta muut huutelee sveitsinsaksaksi, joten ei auta muuta kuin heilua mukana :).
Torstaina kävin uimassa ja testasin ekaa kertaa sykemittaria vedessä. Hyvin toimi ja tuli siinä reippailtua reilu tunti uinnin parissa, ja sen jälkeen Erlebnis-altaassa rentoutumista :). Eilen kävin ekaa kertaa salilla pumppaassa rautaa (lähinnä näytin eksyneeltä kun ne laitteet näytti ihan erilaisilta mitä Suomessa!).. mut ensi kerralla sitten paremmin ;). Oon niin iloinen, että koulu tarjoaa tällaisia ilmaisia mahdollisuuksia opiskelijoille ja että mulla on kerrankin aikaa harrastella! Lenkkeilyn kun vielä sais aloitettua niin hyvä ois :)
Viikon kestänyt kevät päättyi eilen. Aamu oli ihan ok mukava, vähän pilvistä ja tuulista, mutta sitten iltapäivällä viileni, alkoi sataa vettä ja lopulta.. voi kyllä... lunta! Että taisin sittenkin nuolasta ennen kuin tipahti.. mutta ainakin tää tarkoittaa että menetetyt mahdollisuudet opetella sitä iänkaikkista lumilautailua ei ole vielä niin menetettyjä kuin luulisi!
Tosin se lumi suli jo pois. Eilen illalla oli ihan kirkas taivas kun tultiin Michaelin kanssa kämpille. Oltiin sellaisessa Tres Amigos -ravintolassa sambaillassa kavereiden kanssa :). Oli tosi mukava tunnelma ja meininki siellä, siellä muutamat "ammattilaiset" tanssiskeli sambaa ja se oli kyllä hienon näköistä. Sitä kun oppis joku päivä :) tai vois lähtee jonnekin Espanjaan... Se olis kyllä hienoa!
Joonas tulee tänne ensi viikon perjantaina! Meillä on kovat suunnitelmat reissailun merkeissä. Perjantaina kierrellään Zürich ja iltapäivällä otetaan juna Innsbruckiin. Siellä ollaan lauantai ja sunnuntai-aamuna takaisin Sveitsiin Liechtensteinin kautta ja sitten Churiin illaksi. Maanantai ja tiistai pyöritään ehkä täällä ellei päätetä jompana kumpana päivänä lähteä jonnekin laskettelee tai kelkkaileen. Keskiviikkona voisi käydä St. Moritzissa ja torstaina juna Zürichiin ja sieltä käydään päiväreissu Lucernissa. Yö ollaan Zürichissä ja sit yritetään myöhästyy silleen ettei Joonas ehdi perjantain aamulennolle ollenkaan!
Tänään on tiedossa vain oleskelua ja Michaelin kanssa mennään käymään ruokakaupassa kun se on luvannut auttaa fondue- ja racclette-juustojen valinnassa :D. Kyllä, olen tehnyt sen epäillyttävän päätöksen, että valmistelen näitä sveitsiläisiä erikoisuuksia suomen pojalle kuhan saapuu tänne :D Meillä on kyllä pelit ja vehkeet, välineurheilua... Toivottavasti riittää, kun taidot ei ole kovin kummoiset tuolla keittiössä.
No eihän se ole kuin juuston sulattamista! Mikä siinä muka vois mennä mönkään, häh?
girls full size bedding
4 vuotta sitten