perjantai 19. maaliskuuta 2010

Kuvia mun parvekkeelta ja huoneesta








2 kommenttia:

  1. Ihanat vuoret, niitä kelpaa katella! Muutenkin kiva huone, tilava, mutta Unna + pääkallot? What? :D

    Olin just sanomassa että ihanan rauhallisen näköstä, mäkin tahdon, ja sitten seur tekstissä puhut liikenteestä. Mä voin ottaa sulle pari kuvaa OIKEESTA kamalasta liikenteestä ja kaaoottisista ruuhkista :D Ehkä sitten saat perspektiiviä asiaan.

    VastaaPoista
  2. Hehe, pääkallojuliste on edellisen asukin tai siis tän tytön, jonka tilalla oon tässä nyt puoli vuotta, omatekemä fanijuliste :) DIE TOTEN HOSEN!!! On kuulemma kova fani eikä saanut yksin otettua sitä julistetta silloin alas kun lähti täältä... ei se tossa mua haittaa.. I take it as a symbol of PIRATES!!

    VastaaPoista