Ihanat vuoret, niitä kelpaa katella! Muutenkin kiva huone, tilava, mutta Unna + pääkallot? What? :D
Olin just sanomassa että ihanan rauhallisen näköstä, mäkin tahdon, ja sitten seur tekstissä puhut liikenteestä. Mä voin ottaa sulle pari kuvaa OIKEESTA kamalasta liikenteestä ja kaaoottisista ruuhkista :D Ehkä sitten saat perspektiiviä asiaan.
Hehe, pääkallojuliste on edellisen asukin tai siis tän tytön, jonka tilalla oon tässä nyt puoli vuotta, omatekemä fanijuliste :) DIE TOTEN HOSEN!!! On kuulemma kova fani eikä saanut yksin otettua sitä julistetta silloin alas kun lähti täältä... ei se tossa mua haittaa.. I take it as a symbol of PIRATES!!
Viime kesänä matkailtiin Euroopassa, nyt ollaan viettämässä vaihto-opiskelija -elämää Sveitsissä, Churin pikkukaupungissa Graubündenin kanttoonissa. Aikaväli helmikuu-heinäkuu 2010.
Ihanat vuoret, niitä kelpaa katella! Muutenkin kiva huone, tilava, mutta Unna + pääkallot? What? :D
VastaaPoistaOlin just sanomassa että ihanan rauhallisen näköstä, mäkin tahdon, ja sitten seur tekstissä puhut liikenteestä. Mä voin ottaa sulle pari kuvaa OIKEESTA kamalasta liikenteestä ja kaaoottisista ruuhkista :D Ehkä sitten saat perspektiiviä asiaan.
Hehe, pääkallojuliste on edellisen asukin tai siis tän tytön, jonka tilalla oon tässä nyt puoli vuotta, omatekemä fanijuliste :) DIE TOTEN HOSEN!!! On kuulemma kova fani eikä saanut yksin otettua sitä julistetta silloin alas kun lähti täältä... ei se tossa mua haittaa.. I take it as a symbol of PIRATES!!
VastaaPoista