lauantai 20. maaliskuuta 2010

Yksi vuosi.

Tänään tuli kuluneeksi tasan yksi vuosi siitä kun isä kuoli. Tänään oli ekaa kertaa kunnolla koti-ikävä, olisin vain halunnut olla kotona. Isää on niin kauhea ikävä, olisin halunnut jakaa niin monta asiaa tästä vuodesta hänen kanssaan. Mutta ehkäpä isä tietääkin kaiken, jos on yhtään meitä tarkkaillut jostain tuolta ylhäältä.

Päivä on sujunut muuten rauhallisesti. Sain kämpän itselleni kun kaikki kämppikset ovat lähteneet koteihinsa viikonlopuksi. Sikäli ihan hyvä, että saanut olla siis tänään yksin. Tosin kävin tuossa kaupungillakin päivällä, käytiin jäätelöllä! Gelateriat ovat näet avanneet ovensa näin kevätilmojen kunniaksi ja kyllä tuo jätski näytti maistuvan kansalle. Churin vanha kaupunki oli hyvin eloisa ja idyllinen tänään ja niin mukava mennä siellä kun on niin leppeä ilma.

Tässä alapuolella kuva jätskihetkestä. Sinistä jäätelöä namnam, maistui hieman mintulta ja oli kyllä hitti muidenkin keskuudessa!



Täällä kämpillä sain siivottua ja pyykättyä. Brittikanavilta on tullut leffoja; Titanic ja Casino Royale ja pitsanki loihdin tuosta itselleni aineista arvaamattomista. Oli kyllä oikeesti tosi hokkuspokkusteos, mutta ihan hyvää :). Pian nukkumaan kun olis tarkoitus lähteä huomenna vähän laskettelee/lautailuu kokeilee... Ope tosin vielä uupuu mutta nooh... ei se nyt NIIN vaikeeta voi olla etteikö sitä ite oppis!!

Yeah right, jatkoa seuraa...

1 kommentti:

  1. Hei kultanen.
    Miusta sä oot ollu koko vuoden kerrassaan esimerkillinen ja valovoimainen, ihailen kovasti jaksamistasi ja voimaasi. :) I don't know how you do it. Oot rakas mulle ja monelle! Ja uskon vakaasti, että isäsi on perillä kaikesta ;)

    Megahali tältä suunnalta!

    Ja niin, onnea mäkeilyyn, naama kohti alamäkeä ja nojaa taaksepäin :D emmä tiedä!

    VastaaPoista