Tällä viikolla ei ole oikeastaan tapahtunut mitään muuta kuin että olen onnistunut yllättämään itseni äärimäisyyksiin viedyllä aamutehokkuudella. Tai reagointikyvykkyydelläni epätoivoa aikaansaaviin kellonaikoihin.
Ti-Pe mulla alkaa koulu 8.15 aamulla. Koulu sijaitsee vajaan kilometrin päässä ja kello mulla on kyllä soimassa jo seitsemältä. Jostain syystä kuitenkin kahtena viimeisimpänä aamuna on ollut niin uuvuksissa, että olen melkein onnistunut myöhästymään.
Eilen heräsin 07.59. Koulussa olin puettuna ja meikattuna oikeaan aikaan, varttia yli. Kiitos pyörän, jolla polkaisee tuon matkan tosi vikkelään. Jes, ajattelin että tehokkaammaksi en enää voisi tulla. Erehdyin kovasti. Tänä aamuna näet heräsin sitten 8.01 ja olin koulussa 8.12 jälleen puettuna, meikattuna ja lisäksi olin ehtinyt laittaa piilaritkin silmiin. Kello 8.13 sain tietää, että aamutunnit oli peruttu. Shit happens.
No mutta eipä tässä mitään, ihan kiva saada tämmönen vapaapäivä. Saa ehkä levähdettyä niin ettei tartte sitten huomenaamulla nukkua niin pitkään :). Oon ollut kovin aktiivinen kuitenkin nyt viikolla. Tiistaisin koulun jälkeen on tarjolla opiskelijoille ilmainen kickboxing-jumppa ja olin tällä viikolla siellä heilumassa pienestä jälkinuhasta/yskästä huolimatta. Eilen samaan kellonaikaan oli sitten BodyShape-tunti... Auts. Jo siellä tunnilla kävi mielessä että huomenna ei varmaan sitten tarvitse kävellä yhtään! Tämä ohjaaja veti siellä jotain kyykkyjä sadan toistoissa ja reidet oli IHAN tulessa!! Mutta oli kyllä hauskaa :D
Tänään on tiedossa Obere Au, mennään uimaan sinne taas :). Täällä satelee lunta, ei takatalvi meinaa hellittää. Mutta mikäpäs tässä, ehtii harrastelee lumilajeja vielä tässä ja kokeilee sitä lumilautailua vihdoinkin!! Opettajan metsästys on vielä vaan käynnissä :/!!
Kuulumisiin <3!
girls full size bedding
4 vuotta sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti