sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Kelkkailu-kuvia!



Näköalat jyrkän laskun huipulta



Mutkissa pysähdyttiin ottamaan kuvia :D



Vauhdin hurmaa!



Kelkkailurinne



Kelkat ja upeat maisemat :)



Minä ja akvedukti taustalla



Kuumalla kaakaolla :)



maisemat

>

akvedukti metsän keskellä, sen alta mentiin kelkalla ja sen päällä junalla, joka vei radan alkuun




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti