lauantai 27. helmikuuta 2010

Kuvia Sveitsistä



Minä laskettelen Alpeilla!



Alli ja minä maistellaan fondueta



näin sitä fondueta dipataan :)



Michael valmistaa fondueta



Churin vanha kaupunki



Churin vanha kaupunki



Churin vanhaa kaupunkia



Ovomaltine-mallasjuomaa, vähän samanlaista kuin kaakao



Lumi pöllyää vuorten huipulta, mahtaa olla kova tuuli siellä



Alppikahvila Churin viereisen vuoren rinteellä

1 kommentti:

  1. Vitsit, miten olin kuvauksistas vähän kuvitellutkin että toi kaupunki on tuon näköinen, on kyllä kiva! Puhumattakaan maisemista..

    VastaaPoista