Helsingin yössä, kämpillä kylläkin, 12 tunnin kuluttua tähän aikaan oon lentsikassa matkalla kohti Lontoota! Freaking exciting!
Tää blogin perustaminen tuli aikaste extempore ideana (by wonderful Sanzi <3), katsoo nyt miten saa pidettyä tätä matkan varrelta :). Ollut muuten tosi jees päivä, nähny kavereita ja kaikki oli vaan tosi ihanaa :). Kyllä tulee iksu (juu pupumurre tarttuu ;)) ja muuteski kun on jäntskät ajat tiedossa!
Kyseessä on siis reilipäiväkirja. Oon lähdössä frendini kanssa kiertään Eurooppaa kuukaudeksi. Suunnitelmana on viettää nyt pari päivää Lontoossa, sitten lennetään sieltä Prahaan ja siitä sitten ales Wieniin, Salzburgiin, Venetsia, Montepulciano (ai ne on kuvannut New Moonia siellä, en tiennykään...), Volterra ja ROOMA (oh yes!) ja sieltä sitten jotenkin ylös Pariisiin ja suuri huipentuma meidän reissulle on Disneyland! Woohoo, että kyllä niin ku paikkoi riittää, katsoo nyt sitten miten ehtii kaikissa käymään ja josko joutuu karsiin jotain... Kunto saattaa hiipua! Tai sitten se vaan kasvaa... syön niin paljon gelatoa Italiassa, että niistäkin kasvaa jotku omat lihaksena!
Mutta juups, meitsi painuu nyt pehkuihin, että oon sit hehkeenä huomenna London BABY! Kääk, kun jännittää!!
Take care, ppl xxx! Pitäkää Suomi pystyssä ja nauttikaa kesästä!
Luv U
girls full size bedding
4 vuotta sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti