tiistai 2. kesäkuuta 2009

Siis OMG! New Moon -traileri ja kauhea matkakuume!

Katsoin sitten yöllä vielä New Moon -trailerin. Siis apua! Oliko vähän siisti! Varsinkin kaikki Cullen-kohtaukset, loppu vähän jäätyi.. varsinkin vika kuva vähän, että joo... Mut siis eikä! Tokikin niillä on vaan rajattu materiaali käytössä kun on tehneet tota, kun ihan vasta viime päivinä ovat kai lopettaneet kuvaukset (ja enkä ole mikään stalkkeri!). Mut ei se olis kyllä haitannut jos ne olis jotenkin saanut puristettua niitä Italia-kohtauksia siihen... aaah! Meitsi niin menee sinne and chases some edwards down!

Sitten oli muuteskin tosi levoton yö! Ei meinannut saada unta ja sitten tää pirun valoisuus sai koko ajan nykiin ylös... Olin jo kuudelta ihan, että nyt pitää nousta! Sitten näin vielä kaiken lisäksi jotain painajaista siitä, että äiti palasi sieltä Kreikasta ja siltä puuttui oikean käden etusormi! Sen oli purassut pois joku miniskuukkeli haikala ja äidillä oli jopa se peto mukana! Eikä se ollut moksiskaan... Selitti vaan mulle, kuinka se kala ei ollut saanut yhtenä kappaleena sitä alas kun se oli niin pieni, että se oli ensin pilkkonut sen ja sit popsinut poskeensa!

Jops, mutta kyllä tää tästä :) hehheh... Lähden kohta tsompailee autolla lentsikkakentälle päin, äiti poimii sen parin päivän kuluttua mukaansa kun tulee sieltä matkoilta. Huh... Ei tätä oikeasti vielä edes tajua, nyt se sitten on käsillä! Mulla ei ole mitään käsitystä edes siitä mitä tekisin vielä Lontoossa! Seikkailen siellä varmaan aika itsenäisesti kun Marianella on suunnitelmia sen kavereiden kanssa... Mitäs sitä tekiskään :)? Oh the decisions, the decisions! Mut siis tosissaan, it's London BABY! Ihan mun yksi suosikkikaupungeista koko maailmassa! Ihanaa päästä sinne takas ja vielä kesällä!

Luv U

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti