No ei, ohan se vaan mukava. Ihan Suomen kevät tulee tässä mieleen :).
Tämä viikko on ollut oikea tylsyyksien viikko!! Viikonloppuna ei ollut mitään tekemistä ja sama meno jatkui tässä viikolla. Koulua vaan maanantaina ja tiistaina ja sitten alkoikin jo pääsiäisloma, joka kestää viikon.
Eilen olin kaupungilla koko päivän. Lähdin aamulla oikein kartta kädessä tutustumaan vanhaan kaupunkiin oikein kunnolla :) haha, eihän täällä ole kuin puolitoista kuukautta vasta eletty! Edellisenä iltana tutkin tätä kyseistä karttaa ja ihan innostuikin, kun tosi paljon kaikkia historiallisia rakennuksia. Nähnyt kyllä, mutta ei ole vain tiennyt nimeä niille. No mutta, ei sitä ole vain viitsinyt kun ilmat on olleet mitä ovat olleet. Ja ihan muutenkin niin kuin viimeinen mahis ennen kuin Joonas tulee tänne ja pitää näytellä sitten paikkaa ympäriinsä :) hehheh. Nyt voin sitten esittää, että tiedänkin jotain. No, mutta ainakin sai eri näkökulmaa ja kävin paikoissa, joissa en aikaisemmin ollut käynyt ja se kertoo jo aika paljon kuinka vähän olen tuolla sitten loppujen lopuksi liikkunut hih.
Nähtävyyksien jälkeen alkoi armoton shoppailu. Kävin ostamassa kaunistautumisvälineitä: ponnareita ja meikkejä. Löysin optikkoliikkeen, josta sain piilolinssinestettä. New Yorkerista bongasin kivan t-paidan ja toisesta halpisliikkeestä hupparin (9€!). Kengät löytyivät kans (14€), huikeen kivat tossut ja siellä liikkeessä huomasin kuinka noi mun nykyset tossut on jo melkeen puhkikuluneet! Eli oli vissiin ihan aikakin... ja kun kerta halavalla lähti!
Sitten menin pääsiäisostos kaaokseen Migrosiin (paikallinen ruokakauppaketju, toinen on Coop ja se on hieman kalliimpi) hankkimaan ruokatarvikkeita lomaa varten. Ostin jotain tummaa leipää, mutta en sitten tiä että onko millaista. Voiskin testata nyt.
Tässä kuva, näyttää ihan lupaavalta :)!
Mitä helk... ne on pistänyt jotain pähkinöi sinne sisälle!
Pienestä skeptisyydestä huolimatta, maku oli kuitenkin ihan hyvä :D
Näin, se on nyt kokeiltu... Ihan oli ruismainen, pähkinät vähän hämäs :P.
Jaa, miksikö olen näin aikaisin ylhäällä? Kello on täällä kaksyt vaille kymmenen (no okei, ei nyt niiiiin aikainen enää :)). Heräsin jo puol yhdeksän, koska Lauralla, mun kämppiksellä, on tänään synttärit ja mulla on sille kakkuviipale, johon pitää sytyttää kynttilä kuhan Laura herää. Tää on niin kuin yllätys :). Se piti juhlat eilen illalla ja täällä kämpillä oli sen luokkalaisia. Ihan mukavaa porukkaa. Michaelit on jo lähteneet pääsiäislomille. Itse asiassa tää Sveitsi-Michael on tällä hetkellä Suomessa käymässä :).
Jou, huomenna tulee Joonas!! Olenks jo selittäny meän matkasuunnitelman? Olen varmaan, mutta kerrataanpas vielä. Eli Zürich-Innsbruck-Vaduz-Chur-St. Moritz-Lucern viikon sisällä :). Elikäs seuraavan kerran bloggailen varmaan vasta ensi viikolla.
Tänään päivän agendassa on siivoilla kämppää, käydä kaupassa ja juna-asemalla. Huoh, tonne räntäsateeseen... no ehkäpä se tuosta laantuu ja alkaa aurinko taas paistaa :).
Frohe Ostern! Hyvää pääsiäistä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti