skip to main
|
skip to sidebar
Unskeli ihan tällä planeetalla
maanantai 26. huhtikuuta 2010
Ei muuta asiaa, kuin...
... torstaiksi on luvattu +26 astetta!!!
:D Mä oon niiin etelässä!!
edit. 27.4. Tänäisen säätiedotuksen mukaan huomiseksi +25 ja torstaiksi +27!!
p.s. kävin ostamassa aurinkosuojaa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Tietoja minusta
Unna
Chur, Graubünden, Switzerland
Viime kesänä matkailtiin Euroopassa, nyt ollaan viettämässä vaihto-opiskelija -elämää Sveitsissä, Churin pikkukaupungissa Graubündenin kanttoonissa. Aikaväli helmikuu-heinäkuu 2010.
Tarkastele profiilia
Blogiarkisto
▼
2010
(29)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(2)
►
toukokuuta
(5)
▼
huhtikuuta
(6)
Ei muuta asiaa, kuin...
Keväinen viikko Churissa
Zürichin taidemuseo ja päiväretki Luzerniin
Huhheijaa kun pitkästyttää.
Pääsiäisloma: 3 maata, 7 kaupunkia - suhteellisen ...
Shoppailua ja "ruis"leipäkokeilu
►
maaliskuuta
(11)
►
helmikuuta
(4)
►
2009
(5)
►
kesäkuuta
(5)
Oma blogiluettelo
Solid Liquid Air
girls full size bedding
4 vuotta sitten
Sanzibarin matkassa
Pari fotoo
15 vuotta sitten
Life in Lima
Loma lopussa
15 vuotta sitten
kevät 2010 innsbruckissa
Kohti Sveitsin maita - Zürich / Chur
16 vuotta sitten
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti