maanantai 26. huhtikuuta 2010

Ei muuta asiaa, kuin...

... torstaiksi on luvattu +26 astetta!!!

:D Mä oon niiin etelässä!!

edit. 27.4. Tänäisen säätiedotuksen mukaan huomiseksi +25 ja torstaiksi +27!!

p.s. kävin ostamassa aurinkosuojaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti