sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Hyvää äitienpäivää!!

Tämä viikko on ollut sateinen ja viileä. Ihan tylsää, että tällä tavalla heilahtelee, se kesäkeli oli niin mukava :).

Muuten ei ole taas mitään ihmeellistä tapahtunut. Torstaina käytiin yhden kicboxing-kaverin kanssa ilmaisella kokeilukerralla tämän kickboxing-opettajan juuri avaamalla salilla. Tunnin nimi oli BodyAttack ja kovin oli tehokas ja hiostava :). Sen jälkeen sitten ostettiin molemmat 10 kerran kortit sinne kun tuntivalikoima oli varsin houkutteleva. Saatiin 10% opiskelija-alennuksen lisäksi vielä ekstra 10%, maksoi kuitenkin sellaiset 144 frangii eli about 100 euroo.. Huoh, nooh oikeutin tän itselleni ajatuksella, että sehän oli vähän niin kuin synttärilahja ittelleni ja kun oikeasti sellainen mistä tykkään.

Perjantaina oli sitten synttärit. Koulussa oli 8-17 joten siinäpä meni pitkälti se päivä. Kämppä oli tyhjillään kun tulin käymään siellä, Laura oli tosin ripustanut olkkarin kattoon sellaisen Happy Birthday -nauhan ja sitten mun huoneeseen jättänyt pieni synttäri-ilmapallon, hih! Illalla mentiin suomalaisporukalla syömään yhteen italialaiseen, jee pitsaa pitkästä aikaa! Tilasin semmoisen, jossa oli päärynää ja sopi kyllä yllättävän hyvin siihen. Sitten sen jälkeen vielä mentiin Allin kämpille ja siellä sitten jutskailtiin. Nicokin, se mun tuutori oli kotona ja pahoitteli kovasti ettei koskaan ollut sitten päässyt opettamaan meitä lumilautailemaan. No, ei voi mitään vaikka kyllä harmittaa se kovasti. Talvi oli sikäli hieman ohi kun tultiin ja mahdollisuudet vaan hupeni tiehensä. Ehkäpä se nyt on muutenkin turvallisempaa, että kokeilee tuollaista sitten Suomen tuntureilla... Ei ole niin pitkä matka kieriä sitten alas, heh.

Eilisen lauantain vain jumittelin kämpillä, enkä saanut oikein mitään aikaiseksi. Tänään sama meno on jatkunut, paitsi että kävin tuossa ulkona. Obere Au:n kentälle on tullut tivoli ja siellä oli vaikka minkälaista hökötystä ja härveliä. Hullun kallista vain, joten en sitten lähtenyt kokeilemaan. Vähän aikaa kiertelin ja sitten lähdin pois. Kävin myös sen Higa-messun teltan sisäänkäynnillä, mutta en lähtenyt sitten sinnekään sen kummemmin katselemaan. Tässä joku päivä olisi kyllä tarkoitus, niin näkee sitten että mikä sekin on.

Äidille ja mummille ja kaikille muillekin äideille haluan toivottaa aivan ihanaa äitienpäivää!! Vähän tulee nyt myöhässä jo, olisi ollut niin kiva olla Suomessa tänään. Muutenkin ollut kova ikävä sinne tässä viime päivinä, haluisi vain rakkaiden ihmisten lähelle!

Ensi viikko on aika rento koulun suhteen. Ainoastaan tiistaina on koulua ja sitten helatorstaista johtuen loppuviikko on vapaana. Huikean kovan odotuksen kohde on kuitenkin kahden viikon kuluttua lauantai, sillä Karoliina Innsbruckista tulee silloin käymään Zürichissä ja nähdään vihdoinkin pitkästä aikaa!!

Oikein mukavaa alkavaa viikkoa ja kuuluillaan! Ja kiitos kaikille mun vanhentumisen muistamisesta :D!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti