Eipä tässä muuta päiviteltävää kuin, että arvaattekos miten ärräpäät lenteli kun maanantai-aamuna ulos katsoessani näinkin LUNTA!! Aagh, it's all coming back! Näytti siltä, kolealta ja hyiseltä maisemalta mitä täällä oli silloin kuin saapui tänne helmikuussa :/. Paitsi että laakso itsessään on nyt aivan vihreä... No ehkäpä se oli talven viiiiimeinen yritys. Sais mennä jo pois :D!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti