maanantai 3. toukokuuta 2010

Talvi on tullut takaisin toukokuussa

Eipä tässä muuta päiviteltävää kuin, että arvaattekos miten ärräpäät lenteli kun maanantai-aamuna ulos katsoessani näinkin LUNTA!! Aagh, it's all coming back! Näytti siltä, kolealta ja hyiseltä maisemalta mitä täällä oli silloin kuin saapui tänne helmikuussa :/. Paitsi että laakso itsessään on nyt aivan vihreä... No ehkäpä se oli talven viiiiimeinen yritys. Sais mennä jo pois :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti