I love London! Onko niinko ihan mun lempikaupunkeja koko maailmassa! Onhan taa meno taalla aika uuvuttavaa, niin paljon ihmisia ja kaikkea, mutta silti... taa on niin omanlaisensa, ettei mitaan rajaa!
Eilen siis lahdin ja melkein jatin kannykan sinne, mutta ihan viime tipassa huomasin kun olin jo shuttlebussissa lentsikkakentalle, etta se oli jaanyt autoon. Kerkesin kuitenkin hakea pois.
Kiertelin sit itsekseni illan taalla ympariinsa kun mun frendeilla oli poytavaraus Jamie Oliverin ravintolassa... Siis 5 ruokalajia. En ollut kateellinen tai mitaan hehheh. Ma sit viimeinkin paatin kayda sellaisessa Ed's Dinerissa Leicester Squaren lahella kun olin nahny jo viime kerralla. Siis oikeasti, ei sellasia ole kuin jossain elokuvissa ja telkkarisarjoissa! Siis niin tunnelmallinen ja henkilokunta ihan tajumukavaa :)... saakeli kun taalla on nappaimisto ihan sekaisin btw!.. Soin siella ehka niin ku elamani parhaan burgerin.
Sita ennen kiertelin Covent Gardenissa ja siella oli sellanen ihan hullunhauska temppuilija, joka villitsi yleisoa ja lopulta jongloorasi kolmella kaynnissa olevalla moottorisahalla. Se oli kylla aika magee.
Ohan taalla monet asiat sillai ihan hakusessa... niin ku esim roskiksia ei ole paljon missaan, siis niin raivostuttavaa. Marssin eilen ympari Kings Crossin juna-asemaa ihan raivona ku ei vaan korin koria missaan!... mut silti, on vaan niin janna nahda kuinka taalla on kehitetty asiat ihan eri tasolle kuin Suomessa. Taalla on niin paljon esim. eri ketjun kahviloita ja leipomoita etta hinnat niissa on vakisinkin alhaalla... ne ei myy just ainoastaan jotain kamasia kolmioleipia vaan niilla on valikoimaa! Sama koskee kaikkia muotiliikkeita... taalla ei niin ku ole mitenkaan rajattua vaan joka ikiselle tyylille ja niiden sivujuonteille loytyy omat shoppinsa! Ei ole vaan se tavallinen valikoima H&M:aa, Seppalaa ja Zaraa ja sit pari outoo goottiliiketta vaan siis oikeasti ihan kaikkea!
Mut sita ma en kylla tajua kuinka ne voi pitaa samojen ketjujen kahviloita niin ku kolmen minsan paassa toisistaan... Mut joo, onhan taalla tata porukkaa etta kaipa niita asiakkaita sitten riittaa!
Tanaan ma olen ravannut Oxford Streetin kolme kertaa melkein paasta paahan vaan kun etsin sopivia arskalaseja kun jatin ne sitten Suomeen! Nyt paassa komeilee sellaiset... omm... no ei ne olleet yhta pinkit siella kaupassa! Hehe, mut ku halvalla lahti!
Nyt mulla loppuu aika talta koneelta... Huomenna Prahaan ja lauantaina Wieniin!
Luv U!
girls full size bedding
4 vuotta sitten
Ah, niin kateellinen. Shoppailua Lontoossa, voisiko muuta toivoa. Mä olen käynyt siel vaan kerran ja siitäkin on ikuisuus. Voisit muuten varmaan postata kuvan sun uusista arskoista :D.
VastaaPoistaMuista sit pitää huoli et kerrot tarkkaan mitä puuhailet Wienissä. Pitää kato tuntea tuleva kotimaa;).
Ja miten sun äidin käsi jakselee? Tiedän ettei haikala syönyt sitä, mutta silti...
t.karoliina