lauantai 6. maaliskuuta 2010

Kuvia pyöräretkeltä ja alppitorvesta

Tässäpä hieman lisää kuvia. Ensimmäisenä on sieltä vaihtareille järjestetystä sveitsiläisillalliselta elämyskuva siitä kun kokeilin alppitorvea :). Ihan mukava mutta hieman iso! Tuo jäbä oli se muusikko ja unohtui mainita, että alppitorviosuuden jälkeen hän myös jodlasi meille! Se oli kyllä aika hienoa, vaatii korkeaa ääntä ja kykyä tehdä ihme loikkauksia ja nielauksia siinä äänenmuodostuksessa. Vau.

Loput kuvista ovat viime sunnuntaiselta pyöräretkeltä :).




Alppitorvea töräyttelemässä



Domat/Ems vasemmalla edessä ja Chur sitten yläoikealla



Pyörätie



Rhein



Hieman maanvyörymiä tuolla vuorenrinteillä



Hieman jyrkkää

1 kommentti:

  1. Hey! Chur rocks ;)
    Nice to see that you're being active and doing all kinds of stuff. I feel like I've been a bit too lazy here. :D

    Ihanan näköstä varmasti kun tulee kevät ja kunnolla vihreetä sinne! Enjoy!

    VastaaPoista